27 lut 2019

SMALL TALK Z KLIENTEM – MOCNE ROZPOCZĘCIE SPOTKANIA CZY NIEUDOLNA PRÓBA NAWIĄZANIA KONTAKTU?

W kolejnym odcinku z serii EXCELLENCE TALKS – ROZMOWY NA TEMAT podejmujemy kwestię small talku. Niektórzy handlowcy bardzo dbają o spontaniczną wymianę zdań z klientem na tematy z życia codziennego, zanim przejdą do biznesu.

Czy small talk rzeczywiście powinien dotyczyć tylko tematów pozabiznesowych? Czy każdy klient dobrze na niego reaguje? Jaki przygotować się do small talku żeby nie strzelić sobie przypadkiem w stopę?
Szukamy odpowiedzi na te i inne pytania.

SMALL TALK Z KLIENTEM – MOCNE ROZPOCZĘCIE SPOTKANIA CZY NIEUDOLNA PRÓBA NAWIĄZANIA KONTAKTU?W kolejnym odcinku z serii EXCELLENCE TALKS – ROZMOWY NA TEMAT podejmujemy kwestię small talku. Niektórzy handlowcy bardzo dbają o spontaniczną wymianę zdań z klientem na tematy z życia codziennego, zanim przejdą do biznesu. Czy small talk rzeczywiście powinien dotyczyć tylko tematów pozabiznesowych? Czy każdy klient dobrze na niego reaguje? Jaki przygotować się do small talku żeby nie strzelić sobie przypadkiem w stopę? Szukamy odpowiedzi na te i inne pytania. A Wy co sądzicie na temat small talku z klientem?#sprzedaż #smalltalk #nawiązaniekontaktu

Opublikowany przez Paweł Chabros Środa, 27 lutego 2019