SPRZEDAŻ WARTOŚCI

Ten typ klienta zna swoje problemy, wie jakie są możliwe rozwiązania i często również ma wiedzę kto może ich dostarczyć. To dużo bardziej świadomy i wyedukowany klient. Chce on wiedzieć w jaki sposób współpraca z firmą sprzedawcy pomoże mu zwiększyć zyski, obniżyć koszty, zaoszczędzić czas, zmniejszyć ryzyko czy wejśc na nowe rynki. Oczekuje więc wartości od sprzedającego, wykraczającej poza produkt czy nawet rozwiązanie. A to wymaga zupełnie innego podejścia sprzedażowego i – co za tym idzie – dodatkowego zestawu kompetencji.

W wyniku szkolenia uczestnicy potrafią:

  • Przyjąć perspektywę klienta
  • Diagnozować lukę wartości w relacjach z klientem
  • Rozumieć cykl zakupowy klienta
  • Docierać do i rozmawiać z decydentami wyższego szczebla w hierarchii
  • Być partnerem w oczach top managementu firmy klienta
  • Stosować pytania wysokiej skuteczności
  • Rozmawiać z klientem o celach i rezultatach biznesowych
  • Tworzyć mapę wartości
  • Skutecznie prezentować wartość rozwiązań

Wszystkie osoby odpowiedzialne za sprzedaż na rynku b2b wysoce świadomym klientom, poszukującym wartości w postaci zwiększonych zysków, niższych kosztów, oszczędności czasu, zwiększenia poczucia bezpieczeństwa czy zwiększenia udziałów rynkowych.