Wystąpienia i prezentacje online Online

Umiejętność występowania i prowadzenia prezentacji biznesowych za pomocą komunikatorów internetowych jeszcze nigdy nie była tak ważna jak dzisiaj. Jednak nawet osoby doświadczone w prezentacjach face-to-face mogą mieć obawy związane z występami online. Bo to inna para kaloszy.

Wszystkie osoby występujące i prowadzące prezentacje przed klientami, kontrahentami, współpracownikami i szefami

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

  • Tworzyć efektywne prezentacje ppt, pomagające osiągać założone cele
  • Profesjonalnie przygotowywać się do każdego wystąpienia
  • Wykorzystywać funkcjonalności komunikatorów internetowych
  • Swobodnie prowadzić small talk unikając krępującej ciszy przed rozpoczęciem spotkania
  • Rozpoczynać wystąpienie w inspirujący i nieszablonowy sposób
  • Dbać o właściwą strukturę, tok, klarowność i spójność prezentacji
  • Dostosowywać argumentację do klienta, mówić jego językiem
  • Prezentować swobodnie i naturalnie, radzić sobie ze stresem
  • Efektywnie zarządzać uwagą klienta i utrzymywać jego zaangażowanie
  • Umiejętnie wywierać wpływ podczas prezentacji
  • Reagować na trudne sytuacje w czasie wystąpienia
  • Kończyć spotkanie z jasnym przesłaniem i wezwaniem do działania

SESJA 1: PRZYGOTOWANIE DO WYSTĄPIENIA ONLINE

  • Zasady dostosowania prezentacji do grupy docelowej
  • Arkusz przygotowania do prezentacji – narzędzie każdego prezentera
  • Struktura prezentacji: 3-etapowy model wystąpienia
  • Ustawienie kamerki, głośności, tła, dyskretnej muzyki na powitanie
  • Ćwiczenie: przygotowanie swojej prezentacji

SESJA 2: ROZPOCZĘCIE SPOTKANIA

  • Small talk jako sposób na rozładowanie krępującej ciszy na początku spotkania
  • 2 rodzaje otwarcia; tradycyjne i nowatorskie
  • Ćwiczenie otwarcia prezentacji – jak rozpocząć wystąpienie aby zaciekawić i przykuć uwagę klienta?

SESJA 3: UMIEJĘTNOŚCI PRZEKAZU W PREZENTACJACH ONLINE

  • Jak się komunikujemy? Dlaczego komunikacja werbalna to nie wszystko?
  • Kontakt wzrokowy z klientem – dlaczego jest ważny i jak go utrzymać gdy przed nami tylko monitor?
  • Głos dobrego mówcy – jak sprawić aby klient słuchał nas z zapartym tchem?
  • Mowa ciała prezentera – co robić z rękami podczas wystąpienia online?
  • Ćwiczenie umiejętności przekazu – jak być mistrzem komunikacji?

SESJA 4: CZĘŚĆ GŁÓWNA PREZENTACJI ONLINE

  • Co motywuje klienta do działania na Twoim rynku?
  • Zarządzanie uwagą klienta: techniki wzbudzania zainteresowania tematem i aktywizowania klienta
  • Techniki argumentacji i wywierania wpływu
  • Emocje i argumenty logiczne – zasady storytellingu w prezentacji
  • Techniki kontroli stres
  • Ćwiczenie głównej części prezentacji – jak być wiarygodnym i przekonującym w oczach klienta?

SESJA 5: STRONA WIZUALNA PREZENTACJI PPT

  • Zasady rozmieszczenia treści na slajdach
  • Animacje, grafiki, czcionki, kolory, ozdobniki – dobre praktyki
  • Ćwiczenie: dopracowanie strony wizualnej prezentacji

SESJA 6: REAGOWANIE NA TRUDNE SYTUACJE ONLINE

  • Typologia trudnych pytań podczas prezentacji
  • Techniki odpowiadania na pytania
  • Inne pułapki czyhające na prezentera i sposoby wychodzenia obronną ręką
  • Jak podsumować prezentację, ustalić następne kroki i zakończyć pozytywną nutą?

SESJA 7: PODSUMOWANIE SZKOLENIA I INDYWIDUALNE PLANY DZIAŁANIA START-STOP-KONTYNUACJA

19-20 stycznia 2021

13:30-17:00

zgłoś udział

16-17 lutego 2021

13:30-17:00

zgłoś udział

16-17 marca 2021

13:30-17:00

zgłoś udział

Paweł Chabros

Paweł Chabros

Trener / Dyrektor Generalny
Jestem absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego SGH. Posiadam ponad 28 lat doświadczeń biznesowych. Karierę zawodową rozpocząłem w działach marketingu międzynarodowych korporacji: CPC Amino (obecnie Unilever) i Kraft Jacobs Suchard (obecnie Mondelez). Uczestniczyłem w budowaniu pozycji marki Hellmann’s i Jacobs na polskim rynku. Przez następnych kilka lat zdobywałem doświadczenia w amerykańskim koncernie McCann-Erickson, odpowiednio na stanowiskach Account Manager i Group Account Director. Już wtedy wiele osób zauważyło, że chętnie dzielę się z innymi swoją wiedzą i prosiło mnie o organizowanie krótkich szkoleń wewnętrznych. Z czasem, te dodatkowe wyzwania stały się moją pasją, więc zacząłem szukać sposobów na pełniejsze wykorzystanie potencjału, który w sobie obudziłem.

dowiedz się więcej

PRZEMYSŁAW WARZYŃSKI
Area Sales Manager i Key Account Manager - ABB Sp. z o.o.
Paweł jest jednym z najlepszych trenerów z jakimi miałem okazję współpracować. Posiada bardzo dużą wiedzę merytoryczną popartą ogromnym praktycznym doświadczeniem biznesowym. Prowadzone przez Pawła szkolenia za każdym razem dostosowane są do potrzeb słuchaczy i uwzględniają zarówno przekazanie szkolonym wymaganej wiedzy teoretycznej jak również niezliczoną ilość rzeczywistych przykładów, wskazówek i ćwiczeń mających ułatwić przyswojenie wiedzy. Paweł z ogromną łatwością nawiązuje dobre relacje z grupą, z którą pracuje. Potrafi zaangażować i zachęcić do pracy każdego członka szkolonego zespołu. Z wielką chęcią wezmę udział w kolejnych organizowanych przez Pawła szkoleniach.
KAROLINA ROMAŃCZUK
Prezes Zarządu - Bechtle direct Polska Sp. z o.o.
Warsztaty zostały przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie, a umiejętności trenerskie Pana Pawła pozwoliły na pełne zaangażowanie się uczestników, co jest szczególnie trudne w warunkach bardzo zróżnicowanego pod względem charakterów zespołu.
PAWEŁ KWIATKOWSKI
OEM SBC Sales Manager - Microsoft Sp. z o.o.
Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić Pawła Chabrosa jako kompetentnego partnera w realizacji szkoleń.
  • 19-20 stycznia 1200 zł  600 zł netto za osobę (50% rabatu)
  • 16-17 lutego 1200 zł  720 zł netto za osobę (40% rabatu)
  • 16-17 marca 1200 zł  840 zł netto za osobę (30% rabatu)