5 P skutecznej sprzedaży
Skuteczna sprzedaż to taka, w ramach której handlowiec dokładnie wie na jakim etapie się znajduje w relacji z klientem, jakie kroki powinien podjąć w danym momencie i jakie działania go jeszcze czekają. Tu nie ma drogi na skróty.
Sprzedaż przez telefon
Z uwagi na szybkość i stosunkowo niskie koszty dotarcia telefon w wielu firmach jest ważnym kanałem sprzedaży. W szkoleniu tym skupiamy się na sprzedaży telefonicznej, która rzuca wyzwanie handlowcom, związane z brakiem kontaktu twarzą w twarz.
Sprzedaż wartości
Na wielu rynkach nie wystarczy kompetentny handlowiec, który sprzedaje produktowo, czyli potrafi opisać cechy, zalety i korzyści swoich produktów. Są to rynki, na których klienci szukają nie produktów, lecz kompleksowych rozwiązań. Czasem jednak nawet umiejętna diagnoza problemów klienta i znalezienie dla niego odpowiedniego rozwiązania nie jest kluczem do sukcesu.
Sprzedaż konsultacyjna na rynku B2B
Dopóki klienci będą potrzebowali profesjonalnego doradztwa dopóty sprzedaż konsultacyjna, zwana również sprzedażą rozwiązań lub sprzedażą wartości dodanej będzie kompetencją bardzo poszukiwaną.
Telefoniczne umawianie spotkań
Spotkania twarzą w twarz z klientami, szczególnie w sprzedaży b2b, są warunkiem koniecznym sukcesu. Umawianie spotkań z decydentami, którzy mają coraz mniej czasu, to umiejętność, którą warto rozwijać.