Projekt często kojarzy się z dużym przedsięwzięciem czy inwestycją, jak budowa drogi czy mostu. Ale nawet inicjatywy podejmowane na dużo mniejszą skalę mogą być projektem. Wystarczy, że realizujemy coś w ściśle określonym celu, w konkretnym terminie i w ramach wyznaczonego budżetu. Praca projektowa zyskuje na znaczeniu ponieważ stanowi ona dzisiaj jeden z podstawowych sposobów realizacji celów firmy.
W wyniku szkolenia uczestnicy potrafią:
- Inicjować projekty,
- Zarządzać zakresem projektu,
- Stosować narzędzia planowania pracy projektowej,
- Delegować zadania projektowe w motywujący sposób,
- Pozyskiwać zaangażowanie interesariuszy,
- Zarządzać ryzykiem projektowym,
- Monitorować i kontrolować postępy w projekcie,
- Przeprowadzać analizę poprojektową.
Początkujący liderzy i kierownicy projektów oraz członkowie zespołów projektowych, którzy potrzebują dobrego zrozumienia mechanizmów i zasad pracy projektowej.