Relacje z klientami jeszcze nigdy nie były tak ważne, jak obecnie. Coraz trudniej utrzymać lojalność klientów, a konkurencja ze wszystkich stron „puka” do tych samych drzwi. Wysoka jakość obsługi już nie wystarcza, by klient na zawsze pozostał z nami. Potrzebna jest umiejętność kształtowania z nim relacji opartych na zaufaniu, zrozumieniu i partnerstwie.
Uczestnicy otrzymują swoje indywidualne raporty Insights Discovery składające się z Modułu Podstawowego oraz Modułu Efektywna Sprzedaż.
W wyniku szkolenia uczestnicy potrafią:
- Uświadomić sobie jak różnice osobowościowe wpływają na relacje,
- Zrozumieć własne preferencje w zachowaniu i postawie,
- Bardziej świadomie wykorzystywać własne mocne strony,
- Zrozumieć co jest motorem działania klientów,
- Rozpoznawać różne typy osobowościowe klientów,
- Dostosować zachowanie do typu klientów na każdym etapie procesu sprzedaży.
Wszystkie osoby zaangażowane w sprzedaż, którym zależy na budowaniu relacji z klientami.