W dzisiejszym świecie prezentowanie przed grupą staje się wymogiem dla coraz szerszego grona pracowników. Niezależnie od tego dla kogo jest prezentacja i na jaki temat, trzeba umieć przezwyciężyć tremę i poprowadzić prezentację w taki sposób, aby skupić uwagę i zaangażować audytorium. Dobra prezentacja to nie tyle ładne slajdy w PowerPoint, ale przede wszystkim umiejętność opowiedzenia wciągającej historii, która ma swój początek, rozwinięcie i zakończenie. Historii, która ma podwójne oddziaływanie: racjonalne i emocjonalne.
W wyniku szkolenia uczestnicy potrafią:
- Profesjonalnie przygotowywać się do prezentacji,
- Skupiać uwagę słuchaczy i wzbudzać zainteresowanie przekazem,
- Wykorzystywać logikę i grać na emocjach,
- Stosować zasady „storytellingu” w prezentacjach,
- Radzić sobie ze stresem podczas prezentacji,
- Odpowiadać na trudne pytania audytorium,
- Wykorzystywać komunikację niewerbalną dla wzmocnienia przekazu,
- Tworzyć czytelne i ciekawe prezentacje w programie PowerPoint.
Osoby prowadzące prezentacje i wystąpienia przed klientami, interesariuszami oraz współpracownikami.